سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آپلود عکس، قالب وبلاگ، آپلود فایل
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  لوگوی دوستان
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 7
کل بازدید : 249977
کل یادداشتها ها : 57


نوشته شده در تاریخ 92/12/6 ساعت 11:9 ص توسط نیما


تبادل لینک در فیس بوک
تبادل لینک در فیس بوک

معرفی جدیدترین شیوه برای تبادل لینک در فیس بوک با پیج رنک های بالا در رتبه بندی گوگل و در کمتر از 24 ساعت برای تبادل لینک در فیس بوک آدرس سایت خود را با لینک کامل ایمیل کنید و برای تبادل لینک اتوماتیک با دایرکتوری های هوشمند در کمتر از 5 ثانیه به آدرسها و لیست سایت های زیر که فقط مخصوص تبادل هستند مراجعه کنید.
آدرس سایت: تبادل لینک در فیس بوک

تبادل لینک با چت روم فیس بوک فارسی

روشهای بک لینک گرفتن و تبادل لینک با چت روم فیس بوک فارسی از طریق لینک گذاری بدون نیاز به تبادل لینک دو طرفه در بخش کامنت های فیسبوک که رتبه بالایی در گوگل دارند. این روش همان تبادل لینک با چت روم فیس بوک فارسی است، برای بک لینک گرفتن فقط صفحات افراد و شخصیتهای مشهور را به علت دارا بودن پیج رنک بالا انتخاب نمائید.

آدرس سایت: تبادل لینک با چت روم فیس بوک فارسی

 

 

برای کسب رتبه های بالا در دایرکتوری و موتورهای جستجوگر نیاز به ثبت لینک وبلاگ در دایرکتوری های اتوماتیک و تبادل لینک دارید، برخی از دایرکتوری ها مانند فهرستی که امروز به شما معرفی خواهیم کرد خدمات هوشمند در اختیار کاربران خود میگذارند طوری که درخواست کننده تبادل لینک میتواند اتوماتیک لینکهای خود را به هر تعداد که باشد ولی غیر تکراری به فهرست اضافه کند. جهت تبادل لینک به آدرس دایرکتوری زیر مطلب بروید و هیچ نیازی به آموزش نیست تبادل لینک با فهرست های رایگان بسیار آسان است.



با سایت زیر میتوانید اتوماتیک تبادل لینک نمائید، آدرس سایت شما بطور هوشمند در یک ثانیه در دایرکتوری این سیستم ثبت خواهد شد. این سایت تبادل لینک با اینکه پیج رنک 3 در گوگل دارد ولی با همه سایت ها از پیج رنک 0 به بالا تبادل لینک انجام میدهد و هیچ نیازی به اینکه حتمآ شما هم پیج رنک 3 داشته باشید نیست.
آدرس دایرکتوری: تبادل لینک







طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ